Na początku 2012 roku Fundacja zrealizowała kampanię informacyjną skierowaną do szkół oraz mediów edukacyjnych. Jej celem było upowszechnienie informacji na temat projektu „Matematyczne Zoo”, w kontekście realizacji rozporządzeń Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w procesie dydaktycznym.
W ramach kampanii podkreślono korzyści płynące z korzystania z serwisu matzoo.pl, m.in.:
wspieranie uczniów w rozwijaniu kompetencji matematycznych,
urozmaicanie zajęć lekcyjnych poprzez interaktywne narzędzia,
wzbogacanie oferty edukacyjnej szkół o nowoczesne zasoby cyfrowe.
Działania informacyjne przeprowadzono za pośrednictwem internetu – wysłano wiadomości e-mail do bazy ponad 3000 szkół oraz kilkunastu redakcji mediów edukacyjnych.
Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Informacje o projekcie pojawiły się na stronach internetowych wielu placówek oświatowych oraz na portalach edukacyjnych. Fundacja otrzymała liczne wiadomości zwrotne od nauczycieli matematyki, którzy docenili jakość i użyteczność materiałów dostępnych w serwisie Matematyczne Zoo.
W rezultacie kampanii odnotowano znaczny wzrost zainteresowania projektem oraz wyraźny wzrost liczby użytkowników korzystających z zasobów matzoo.pl. Inicjatywa ta przyczyniła się do upowszechnienia idei wykorzystywania narzędzi cyfrowych w edukacji matematycznej w Polsce.